Centrum finansów

Zapisz sie do naszego newslettera

Zapisz się na newsletter


Rozliczanie grantów i dotacji

OBSŁUGA ROZLICZENIOWA PROJEKTÓW UNIJNYCH I KRAJOWYCH

OTRZYMANIE DOTACJI TO POŁOWA SUKCESU – MY GWARANTUJEMY 100%

  • Co zrobić, gdy realizacja projektu różni się od planu zawartego we wniosku?
  • Jak przygotować obszerną dokumentację oparciu o fachową argumentację?
  • Co w sytuacji, gdy rozliczenie zostanie odrzucone?

To tylko podstawowy zestaw pytań otwierających żmudną procedurę zamknięcia projektu, który składa się z procesów sprawozdawczości, monitorowania, ewaluacji oraz dokumentowania podjętych działań i poniesionych kosztów w odniesieniu do zapisów w umowie dotacyjnej.

Uzyskanie funduszów jest wielkim wyzwaniem, ale rozliczenie dotacji bywa często jeszcze trudniejszym zadaniem, dlatego w tej sytuacji:

ZLEĆ ROZLICZENIE DOTACJI PRAWDZIWYM EKSPERTOM

PRZEJMUJEMY WSZYSTKIE FORMALNOŚCI

Centrum Księgowości i Edukacji Finansowej specjalizuje się, m.in. w rozliczaniu grantów i dotacji ze środków unijnych, jednostek samorządu terytorialnego, fundacji, ministerstw oraz prywatnych darczyńców. Zróżnicowane wymogi formalne dot. donatorów sprawiają, że każdą ofertę przygotowujemy indywidualnie, aby perfekcyjnie rozliczyć dany projekt.

ROZLICZANIE GRANTÓW I DOTACJI – OFERTA

SPRAWDŹ ZAKRES NASZYCH USŁUG

W ramach naszej kompleksowej oferty rozliczeń grantów i dotacji zapewniamy, m.in.:

  • sporządzanie zestawień wydatków ;
  • sporządzanie wniosków o płatności zaliczkowe, pośrednie i końcowe;
  • monitorowanie przebiegu rzeczowo-finansowego i jego zgodności z harmonogramem;
  • analizę i monitorowanie wskaźników terminowej realizacji założonych celów;
  • profesjonalne opisanie dokumentacji finansowej ;
  • audyt dokumentów zakupowych pod kątem rachunkowym i formalnym;
  • audyt zawieranych umów w ramach projektu.

Oferujemy ponadto doradztwo w zakresie:

  • prawidłowego zawierania umów z pracownikami, kontrahentami i podwykonawcami;
  • anektowania umów dotacyjnych
  • monitoringu etapów realizacji projektu oraz weryfikacji ewentualnych błędów związanych z wydatkowaniem;
  • przygotowania niezbędnej dokumentacji, np. protokołów odbioru prac zleconych i oświadczeń dot. stanu prawnego nabywanych środków trwałych i usług, pełnomocnictw i oświadczeń.

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI JUŻ TERAZ
– odpowiemy na każde Twoje pytanie oraz bezpłatnie przygotujemy dla Ciebie optymalną ofertę

Serdecznie zapraszamy do współpracy


Nasi klienci

© Bermar Multimedia 2015

Projekt i wykonanie: